Data e postimit: 2014-08-02 14:09:13
Lexime: 2423
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Burrin e qart gruaja !

Vepra te ngjashme
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese
Me shum dit po te kerkoj NGA TI kosov frym emertoj tani shpreh fjalet e gjyshes shko moj bi shko por telutem atdheun mos e harro embel gjyshja ime luften ma tregoj permendi luftaret qe kurr si harroj qart e qart mendoHET GJYSHJA ende fil...
Autori: Lum Hamiti · Lloji: Tregim · Tema: skamja
I VETMUARI Në rrugët historike të Prishtinës shtrihej i vetmuari. I leckosur dhe nën mendime ngrohte duartë e ngrira nga ftohtësija e dimrit, faqet iu kishin zbehur, dhe shpresat iu kishin shuar, këmbët e zbathura shkonin...
Autori: aishe dervishanji · Lloji: Poezi kolone · Tema: nena e dashur
Malet me gure, fusha me bar shume, arat me grure, me tutje nje lume. Fshati per karshi me kish’e me varre, rrotull ca shtepi te vogela fare. Uje te ftohte, era pun’e madhe! Bilbili ja thote… Grate si sorkadhe. Burrat nen hije lozi...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: ema · Lloji: Anekdota · Tema: per te qeshur
mamaja e benit po priste nje femije . beni e pyeti: mami pse te eshte fryre barku ? ajo i tha :sepse po pres nje moter per ty. pas pak beni doli ne rruge dhe pa nje burre te shendoshe . beni e pyeti burrin e shendoshe : cfare po pret ? trenin, ju perg...
Autori: To.mi. com · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burri nuk e donte kete vajze. Vajza nuk e pranoi kete gje dhe e lindi fmin e vet. Kur lindi fmia babai nuk e mbajti asnjehere ne krah dhe e quajti kopile. Ai i...
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
Autori: Odeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Klitemnestra dhe Medea-dy nena dy bashkeshorte,ku ngjajne e ku dallojne ato.
Esse; Tema:Klitemnestra dhe Medea-dy nena dy bashkeshorte,ku ngjajne e ku dallojne ato. Maturantet 2010-2011 "Naim Frasherit" Vlore o mendje njerezore,njekohesisht e erret dhe e paparashikueshme,pjelle e veprave nga me tragjiket,nga me te dhimbshmet,si...
Autori: Iljas · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje dite e ftohte
Ne nje dite te ftohte me debore nje burre ecen me nje shkop ne dore. Disa pulebardha e kalojne burrin me shpejtesi. Ikja e tyre te kujton Nositin e Pogradecit. Edhe burri nuk duket me pak i zemeruar. Ai eshte bere njesh me natyren. Mbizoteron e bardha dhe...
Autori: Petraq · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia gjinore ne Shqiperi. Shkaqet qe e kane sjelle.
Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqerite moderne, ne vendet perendimore ky fenomen i cili eshte kthyher mjaft shqetesues sidomos ne shekullin e fundit, po merr fund. Ne Shqiperi, sidomos gjat...
Autori: MARIA MARKU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: XHAXHI IM I SHTRENJTE
Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim.Kur babai im ishte ne gjendj te rende per jeten ai nuk hezitoi dhe beri gjithcka per jeten e babait tim.Ne momentin kur mami me tha:"BABI KA SHPETUAR dhe ...
Autori: anna · Lloji: Anekdota · Tema: elektriku i dores
shtrihen burri me gruan per te flere gjume ne darke. sapo shtrihen, burri i kerkon gruas elektrikun e dores. kur ia jep, gruaja e pyet te shoqin: po ce do elektrikun e dores? po ja mi grua, sa e trashe behesh, me kete une do te shoh a e kam fikur drite...
Autori: fillore kastrati · Lloji: Analize letrare · Tema: per nenen
Nena fjala nene vlen sa thesari i argjent nena eshte gruaja qe te lindi dhe ajo te rriti .fjala nen ka kuptim te bukur ajo gjithmon len fjal te bukura pra nene eshte thesari yne




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com